Biedronka – od czwartku
Biedronka odsłoniła już karty w temacie promocji, jakie zamierza uruchomić w drugiej połowie bieżącego tygodnia. Nowa oferta ucieszy m.in. tych, którzy polują na tanie masło, bo od czwartku 24 lipca sieć planuje wprowadzić np. „4+2 gratis” na to od Mlekovity. W tym przypadku nie obędzie się bez karty lojalnościowej lub aplikacji, a limit na konto klienta to jeden taki zestaw.
Uczestnicy programu lojalnościowego do soboty skorzystają też z „3+3 gratis” na wszystkie lody na patyku, „1+1 gratis” na płyny do płukania jamy ustnej Listerine, „1+1 gratis” na wszystkie szampony, odżywki i maski do włosów Garnier Fructis czy „1+1 gratis” na chude mięso mielone z szynki wieprzowej Kraina Mięs, natomiast wszyscy bez wyjątku będą mogli liczyć np. na „1+1 gratis” na letni hit: borówki amerykańskie pakowane po 300 g. „1+1 gratis” bez limitów mają być także: awokado Hass, pomidory malinowe mini pakowane po 300 g czy rzodkiewki.
Biedronka – promocje od 24 lipca
Na koniec tygodnia wszyscy klienci zaoszczędzą również chociażby dzięki promocjom z dużymi rabatami na drugi produkt. 80% taniej będzie druga zgrzewka wody Żywiec Zdrój albo drugie opakowanie sera żółtego w plastrach Światowid w opakowaniu 300 g: goudy lub podlaskiego. Przed weekendowym grillowaniem Biedronka wprowadza też nowość: specjalną cenę przy zakupie zestawu składającego się z kiełbasy Morlińskiej z szynki z Morlin, 500 g oraz ketchupu Pudliszki, 480 g. Z kartą Moja Biedronka wspomniane produkty razem wyjdą nie za 22,18 zł, a za 14,99 zł.
To jednak nie koniec, bo dla uczestników programu lojalnościowego Biedronka przeceni o całe 63% również kiełbasę śląską tej samej marki. 100 g zamiast za 2,69 zł ma być po 0,99 zł. W takiej cenie będzie się dało kupić do trzech kilogramów produktu. Na identyczną obniżkę od czwartku decyduje się konkurencyjny Lidl, z tym że tam nie będzie już wymagane użycie aplikacji: