Lidl – od poniedziałku
Lidl odsłonił już karty przed startem nowego tygodnia. Sieć zapowiedziała promocje, które wystartują tuż po otwarciu sklepów po długim majowym weekendzie. Od poniedziałku szykuje m.in. rabaty przekraczające nawet -50%. Do środy 54-procentową zniżką obejmie ćwiartki z kurczaka marki Rzeźnik. Z kuponem z aplikacji kilogram wyjdzie za 4,99 zł zamiast regularnych 11,99 zł, z limitem do trzech kilogramów w takiej cenie.
O połowę tańsze z aplikacją mają być też polskie pomidory Jedyne Malinowe. Kupon pozwoli na uzyskanie maksymalnie kilograma w cenie 9,99 zł zamiast 19,99 zł. Identyczną promocją objęta zostanie papryka czerwona, ale już bez limitów i konieczności używania telefonu. Na takich samych zasadach będzie się dało uzyskać z 53-procentową zniżką polskie ogórki gruntowe. Zostaną przecenione z 14,99 zł na 6,99 zł.
Lidl – nowe promocje
Za mniej niż pół regularnej ceny od poniedziałku do wtorku będzie można dostać również mleko Zambrowskie od Mlekpolu, 32% UHT – przy zakupie sześciu z aplikacją. Limit to dwanaście kartonów w promocyjnej cenie 1,89 zł zamiast 3,99 zł.
Lidl planuje ponadto dwie jednodniowe akcje „1+1 gratis”. Pierwsza z nich ucieszy rodziców, bo w poniedziałek 5 maja sieć zamierza objąć taką promocją wszystkie pieluszki Lupilu. Przy zakupie dwóch takich samych artykułów – jeden będzie jak za darmo. Użycie aplikacji nie jest wymagane, ale obowiązuje ograniczenie do pięciu gratisów na paragon.
Następna oferta „1+1 gratis” wystartuje w środę 7 maja, i tu nie obędzie się już bez użycia telefonu. Pozwoli ona zaoszczędzić na polskich rzodkiewkach z Ryneczku Lidla. W tym przypadku limit ustalono na dwa gratisy na kupon.