Światowy gigant wkracza do Polski
MINISO to ogólnoświatowa sieć sklepów z artykułami lifestyle’owymi, która posiada już ponad 7,7 tysiąca placówek w ponad 110 krajach. Teraz marka zdecydowała się na wejście na polski rynek. Jak podaje portalspozywczy.pl, pierwszy sklep zostanie otwarty 1 sierpnia w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.
Klienci znajdą tu szeroką gamę popularnych winylowych pluszaków, m.in. z serii Stitch, Gen Z Street czy Eat Something Before You Sleep. W ofercie nie zabraknie również produktów inspirowanych znanymi markami, takimi jak Hello Kitty, Sanrio czy Harry Potter.
To już druga próba wejścia tej marki na polski rynek
MINISO po raz pierwszy zadebiutowało w Polsce w 2018 roku. Wówczas zapowiadano dynamiczną ekspansję i otwarcie nawet 100 sklepów do 2020 roku. Ostatecznie uruchomiono jedynie cztery placówki – plany pokrzyżowała pandemia COVID-19, która zmusiła firmę do wycofania się z Polski.
Wielka impreza na start
Z okazji otwarcia, MINISO przygotowało specjalne kupony rabatowe dla pierwszych 100 osób w ramach kampanii internetowej „MINISO PLUSH ICON”. W dniach 1-2 sierpnia sklep zamieni się w arenę imprezy z występami DJ-ów, pokazami tanecznymi, atrakcyjnymi rabatami i dodatkowymi niespodziankami. Dodatkowo, od 4 sierpnia klienci kupujący winylowe pluszaki otrzymają kolekcjonerski paszport na pieczątki, który pozwoli brać udział w interaktywnych zabawach i zdobywać ekskluzywne prezenty – wynika z informacji przekazanych przez portalspozywczy.pl.