„Dzień dobry TVN” na fali! Śniadaniówka TVN zyskuje widzów
Czerwiec okazał się wyjątkowo udany dla ekipy „Dzień dobry TVN”. Program, nadawany w godzinach 7:45-11:20, jak donosi portal Press, przyciągnął średnio 386 tysięcy widzów – to aż o 30 tysięcy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przełożyło się to na 8,34 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, co oznacza wzrost z poziomu 7,74 proc. W grupie komercyjnej 16-49 udział nieznacznie spadł – z 9,57 proc. do 9,39 proc. Pod koniec czerwca format przeszedł w wakacyjną wersję „Dzień dobry wakacje”, emitowaną tylko w weekendy.
TVP2 ze spadkiem – „Pytanie na śniadanie” traci widzów
Mniej powodów do zadowolenia mają gospodarze „Pytania na śniadanie”. Program TVP2 (emisja od 7:30 do ok. 11:15) oglądało średnio 279 tysięcy widzów – o 23 tysiące mniej niż rok wcześniej. Udział „Dwójki” w rynku w grupie 4+ spadł z 6,49 proc. do 5,9 proc., a w grupie 16-49 z 5,33 proc. do 5,08 proc. To wyraźny sygnał, że widzowie coraz chętniej sięgają po alternatywne propozycje.
Polsat wchodzi do gry – śniadaniówka na start
Od 30 sierpnia własną śniadaniówkę ma także Polsat. W czerwcu widzowie mogli zobaczyć jedno wydanie „Halo, tu Polsat”, które zgromadziło 155 tysięcy widzów (2,65 proc. w 4+ i 3,21 proc. w 16-49). Program aktualnie ma wakacyjną przerwę, która potrwa do 22 sierpnia. Wcześniej, od około 6 rano, Polsat nadaje „Nowy dzień z Polsat News”. W czerwcu program śledziło średnio 199 tysięcy widzów (o 20 tysięcy mniej niż rok temu), a udział w rynku w grupie 4+ spadł z 8,78 proc. do 7,67 proc. Co ciekawe, w grupie 16-49 zanotowano wzrost – z 9,73 proc. do 10,34 proc.
- Tego w „Milionerach” nikt się nie spodziewał. Polonistka nie znała odpowiedzi na pytanie z języka polskiego
- To oficjalne. Już wiadomo, kto poprowadzi „Milionerów” w Polsacie
- Skomentował przejście do Polsatu. Padły tylko cztery słowa
- Zaskakujące zmiany w telewizyjnych rankingach. Przetasowania wśród największych graczy