„Halo, tu Polsat” – oglądalność
W sierpniu ubiegłego roku Polsat wystartował z własnym programem śniadaniowym, mającym być konkurencją dla „Pytania na śniadanie” i „Dzień dobry TVN”. Do roli prowadzących „Halo, tu Polsat” zaangażowano największe gwiazdy stacji: Paulinę Sykut-Jeżynę i Krzysztofa Ibisza oraz Macieja Rocka i Agnieszkę Hyży, a także Katarzynę Cichopek i Macieja Kurzajewskiego, którzy wcześniej związani byli z TVP.
„Halo, tu Polsat” nadawany był dotąd trzy razy w tygodniu – w piątki, soboty i niedziele. Jak informuje teraz portal Wirtualne Media, według danych Nielsena po dziewięciu miesiącach średnia oglądalność wyniosła 178 tysięcy widzów. Lider wśród śniadaniówek – „Dzień dobry TVN”, w maju miał ich średnio 412 tysięcy.
„Śniadaniowy program Polsatu ma stabilną widownię” – podkreślają Wirtualne Media. Dotąd największą popularnością cieszyło się wydanie z 1 marca. Przyciągnęło ono 259 tysięcy odbiorców. Najmniej, bo średnio 108 tysięcy osób, śledziło program z 2 maja. Miesiącem najwyższej oglądalności „Halo, tu Polsat” był grudzień.
„Halo, tu Polsat” znika z anteny
W ten weekend widzowie Polsatu nie zobaczą już nowych wydań porannej audycji, bo stacja zdecydowała o zdjęciu jej z ramówki na dwa miesiące. Ostatni przed przerwą wakacyjną odcinek pokazano 1 czerwca. „Halo, tu Polsat” ma powrócić w sierpniu.