Poplista

Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino - Tamo bien
1
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino Tamo bien
sombr - undressed
2
sombr undressed
Pezet, Auer - Dom nad wodą
3
Pezet, Auer Dom nad wodą

Co było grane?

FAKTY RMF FM -
14:00
FAKTY RMF FM
Michael Jackson - Billie Jean
14:04
Michael Jackson Billie Jean
Chumbawamba - Tubthumping
14:07
Chumbawamba Tubthumping

Niespodziewany zwrot akcji w TVP2! Ten program bije rekordy popularności. Znamy wyniki

Wiosenna edycja teleturnieju muzycznego „Tak to leciało!” przyciągnęła przed telewizory więcej widzów niż jesienią, bijąc własne rekordy. Zmiana godziny emisji i nowy prowadzący - to tylko niektóre z przyczyn wzrostu popularności programu. Poznaliśmy wyniki.
Niespodziewany zwrot akcji w TVP2! Fot. Shutterstock/Fotophoto, Baranowski/Baranowski

Tak to leciało!” bije rekordy oglądalności w TVP2! Poznaliśmy wyniki oglądalności

Wiosenna odsłona „Tak to leciało!” okazała się strzałem w dziesiątkę dla TVP 2. Jak podaje portal Press, średnio 554 tys. widzów zasiadało przed ekranami, by śledzić muzyczne zmagania uczestników, co stanowi wzrost w porównaniu do jesiennej edycji programu. Teleturniej emitowany był w każdy czwartek wieczorem, od 6 marca do 8 maja, z dodatkowym odcinkiem świątecznym w Poniedziałek Wielkanocny, co dodatkowo urozmaiciło ofertę stacji.

To on zastąpił Kajrę i Sławomira. Nowa twarz „Tak to leciało!”

Zmiana prowadzących okazała się jednym z kluczowych ruchów na drodze do sukcesu. Kacper Kuszewski, znany i lubiany aktor, przejął stery programu, wnosząc świeżość i nową energię. Do wiosny 2024 roku program prowadzili Sławomir Zapała i Magdalena „Kajra” Kajrowicz, którzy również cieszyli się sympatią widzów. Jednak zmiana przyniosła „Tak to leciało!” jeszcze większą popularność.

Poznaliśmy wyniki oglądalności. Udane przetasowania w ramówce

Decyzja o przeniesieniu programu z niedzielnych popołudni na czwartkowe wieczory okazała się strzałem w dziesiątkę. Jesienna edycja, emitowana o nowej porze, przyciągnęła średnio 500 tys. widzów, a wiosną liczba ta wzrosła. Pierwszy odcinek sezonu oraz wydanie świąteczne zgromadziły przed ekranami najwięcej widzów, odpowiednio 594 tys. i 593 tys.

Produkcja Endemol Shine Polska z każdym sezonem zyskuje na popularności, co potwierdzają dane od Nielsen Media.

Czytaj dalej:
Polecamy