Sydney Sweeney sprzedaje mydło z wodą po swojej kąpieli. Limitowany produkt wyprzedany w kilka minut

Sydney Sweeney, aktorka znana m.in. z seriali „Euforia” i „Biały Lotos”, zaskoczyła fanów nowym, niecodziennym projektem. Aktorka we współpracy z marką kosmetyków Dr. Squatch wypuściła na rynek limitowaną serię mydła, do którego produkcji wykorzystano... wodę z jej własnej kąpieli. Produkt sprzedał się błyskawicznie.
Sydney Sweeney sprzedaje mydło z wodą po swojej kąpieli, fot. Doug Peters/Press Association/East News; Instagram @drsquatch

Sydney Sweeney sprzedaje swoją wodę po kąpieli - i ludzie to kupują

Sydney Sweeney, aktorka ciesząca się ogromną popularnością dzięki rolom w produkcjach HBO, takich jak „Euforia” czy „Biały Lotos”, stworzyła we współpracy z amerykańską marką naturalnych kosmetyków Dr. Squatch mydło z własnej wody po kąpieli.

Pomysł, jak sama przyznała, wyszedł od fanów. Po emisji wcześniejszej reklamy Dr. Squatch z udziałem Sydney, internauci zaczęli żartobliwie dopytywać o możliwość zdobycia jej kąpielowej wody. „Można to zignorować albo... przerobić na mydło” – skomentowała Sweeney w oficjalnym komunikacie prasowym.

Fani prosili o wodę z jej kąpieli. Ona naprawdę to zrobiła

Podczas sesji zdjęciowej przygotowanej przez markę, Sydney faktycznie wzięła kąpiel w specjalnie przygotowanej wannie.

Mieli dla mnie wannę. I faktycznie tam weszłam. Wzięli trochę mydła, mieliśmy miłą, małą kąpiel, a oni potem pobrali wodę – relacjonowała w rozmowie z magazynem GQ.

Woda została zabezpieczona i następnie wykorzystana do produkcji limitowanych 5 tysięcy kostek mydła o nazwie Sydney’s Bathwater Bliss.

W składzie produktu znalazły się także naturalne składniki, takie jak ekstrakt z kory sosny, nuty jodły Douglasa i ziemistego mchu. Mydło, przeznaczone głównie dla mężczyzn, miało zachęcić do korzystania z naturalnych kosmetyków i – jak podkreślała sama aktorka – „umilić codzienne rytuały pielęgnacyjne”.

Gotowy produkt, oprócz samej kostki mydła, zawierał również certyfikat potwierdzający autentyczność użycia wody z kąpieli gwiazdy.

Sprawdź: To dla niego Sydney Sweeney zostawiła narzeczonego? Już wcześniej plotkowano o ich romansie

Sydney Sweeney reaguje na kontrowersje. Aktorka broni swojego pomysłu

Informacja o wypuszczeniu mydła wywołała sporo emocji w mediach społecznościowych. W komentarzach pod postem promującym produkt można znaleźć głównie krytyczne głosy. „To żart?”, „Sydney, jesteś cudowna, ale to już przesada” – pisali niektórzy. Inni podeszli do projektu z dystansem i humorem: „Cokolwiek sprawi, że faceci będą się w końcu myć”.

Sama Sweeney pozostaje wobec kontrowersji spokojna i przyznaje, że świadomie gra z internetowym wizerunkiem.

„To dziwne - w najlepszym znaczeniu tego słowa - i kocham to, że stworzyliśmy coś, co nie tylko zapada w pamięć, ale też pachnie niesamowicie i działa jak każdy inny produkt Dr. Squatch, który uwielbiam” - mówiła w jednym z wywiadów.

Aktorka zaznaczyła również, że celem akcji jest nie tylko zabawa, ale także promocja naturalnych kosmetyków i świadomej pielęgnacji mężczyzn.

Rekordowe zainteresowanie

Choć sam pomysł wzbudził mieszane uczucia – od zachwytów po niedowierzanie i krytykę – reakcja rynku była jednoznaczna. Limitowana edycja 5000 kostek mydła, wycenionych na 8 dolarów za sztukę, trafiła do sprzedaży 6 czerwca i sprzedała się niemal natychmiast. Szybko pojawiły się również oferty odsprzedaży — ceny na portalach aukcyjnych sięgają nawet 2000 dolarów.

Dopiero co zerwała zaręczyny, a teraz... idzie do ołtarza?! Sydney Sweeney przyłapana w sukni ślubnej
Czyżby jednak ślub? Sydney Sweeney została przyłapana w białej sukni ślubnej zaledwie kilka tygodni po tym, jak media obiegła informacja o jej rozstaniu z narzeczonym Jonathanem Davino. Zdjęcia i nagrania aktorki w ślubnej kreacji...

Czytaj dalej: