Poplista

Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz - Nie mówię tak, nie mówię nie
1
Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz Nie mówię tak, nie mówię nie
Dennis Lloyd - Mad World
2
Dennis Lloyd Mad World
sombr - undressed
3
sombr undressed

Co było grane?

Wiktoria Kida / Księga Żywiołów - Oj, dziewczyno!
09:50
Wiktoria Kida / Księga Żywiołów Oj, dziewczyno!
Filterfunk - S.O.S (Message In The Bottle)
09:53
Filterfunk S.O.S (Message In The Bottle)
FAKTY RMF FM -
10:00
FAKTY RMF FM

RMF.fm drugi miesiąc z rzędu liderem wśród serwisów radiowych

Serwis internetowy RMF.fm nie zwalnia tempa i ponownie, w marcu 2025 roku, znalazł się na pierwszym miejscu wśród wszystkich domen radiowych w Polsce.
RMF.fm drugi miesiąc z rzędu liderem wśród serwisów radiowych. Fot. East News

Lider wśród serwisów radiowych

Według najnowszych danych z badania Mediapanel, witrynę odwiedziło ponad blisko 7,5 mln użytkowników (real users). To już drugi miesiąc z rzędu, kiedy RMF.fm utrzymuje pozycję lidera wśród domen marek radiowych.

Każdego miesiąca wyścig o uwagę czytelników w sieci zaczyna się na nowo. Lutowy sukces i pierwsze miejsce pośród domen radiowych w internecie bardzo nas ucieszył, tym bardziej cieszy nas fakt, że udało się ten wyczyn powtórzyć drugi miesiąc z rzędu. Codziennie sumiennie i ciężko na to pracujemy, a wyniki którymi możemy się pochwalić są tego odzwierciedleniem. Pokazuje to także, iż warto konsekwentnie realizować strategię wydawniczą, którą jakiś czas temu wdrożyliśmy – mówi Katarzyna Pajączek, szefowa redakcji internetowej RMF FM.

Taki wynik to efekt nie tylko konsekwentnej strategii, ale również codziennej, bliskiej współpracy między anteną RMF FM a redakcją internetową. Treści tworzone na potrzeby radia często znajdują swoje rozszerzenie online, przyciągając zarówno wiernych słuchaczy, jak i nowych użytkowników szukających angażujących materiałów w sieci.

Portal RMF.fm kontynuuje rozwój w kierunku wielotematycznego medium cyfrowego – poza informacjami ze świata rozrywki i show-biznesu, oferuje m.in. porady, ciekawostki naukowe, treści lifestyle’owe oraz autorskie artykuły redakcji. RMF FM umacnia w ten sposób swoją pozycję nie tylko jako lidera radiowego eteru, ale także jako cyfrowego hubu o ogólnopolskim zasięgu.

Wielkanoc z Grupą RMF. Programy specjalne, premierowe rozmowy i świąteczna atmosfera
Wielkanoc to czas refleksji, odpoczynku, ale też wiosennej zabawy, a Grupa RMF zadba, by świąteczne dni na antenach RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic były pełne niezapomnianych chwil. Jakie zmiany i dodatki zaplanowano dla każdej z anten?

Czytaj dalej:
Polecamy