Poplista

Maciej Skiba - Chcę Ciebie częściej
1
Maciej Skiba Chcę Ciebie częściej
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino - Tamo bien
2
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino Tamo bien
Dawid Podsiadło i Kaśka Sochacka - samoloty
3
Dawid Podsiadło i Kaśka Sochacka samoloty

Co było grane?

Avicii / Aloe Blacc - Wake Me Up!
23:47
Avicii / Aloe Blacc Wake Me Up!
The Chainsmokers / Coldplay - Something Just Like This
23:50
The Chainsmokers / Coldplay Something Just Like This

„Halo, tu Polsat” miało konkurować z „DDTVN” i „PnŚ”. Poznaliśmy wyniki

W marcowym zestawieniu programów śniadaniowych jeden ciągle utrzymuje pozycję lidera, przyciągając przed ekrany średnio 424 tys. widzów. Mimo że konkurencja depcze mu po piętach, program nadal cieszy się największą popularnością. Jak wygląda rywalizacja na porannym froncie telewizyjnym? Poznaliśmy wyniki oglądalności.
„Halo, tu Polsat” miało konkurować z „DDTVN” i „PnŚ”. Poznaliśmy wyniki, fot. AKPA/Jacek Kurnikowski

Dzień dobry TVN” utrzymuje pozycje lidera. Poznaliśmy wyniki oglądalności

„Dzień dobry TVN” to program, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów. W marcu średnia oglądalność wyniosła 424 tys. osób, co przekłada się na 8,53% udział w rynku wśród wszystkich widzów, 10,98% w grupie wiekowej 20-54 oraz 9,57% wśród odbiorców w wieku 16-49. Program, prowadzony przez zgrany zespół prezenterów, w tym Marcina Prokopa, Dorotę Wellman czy Ewę Drzyzgę, zyskał w porównaniu do ubiegłego roku 26 tys. nowych widzów, co świadczy o jego rosnącej popularności. Mimo niewielkiego spadku widowni w porównaniu do lutego „Dzień dobry TVN” niezmiennie pozostaje na czele rankingu.

Pytanie na śniadanie” zyskuje, ale to nie wystarcza

Na drugim miejscu podium znajduje się „Pytanie na śniadanie” TVP2, które w marcu przyciągnęło średnio 348 tys. widzów. Program ten, emitowany codziennie od godziny 7:30, zdołał zmniejszyć dystans do lidera, choć wciąż odnotowuje stratę w porównaniu do ubiegłego roku. Na czele z różnorodnymi prowadzącymi, takimi jak Łukasz Nowicki czy Katarzyna Dowbor, śniadaniówka Dwójki utrzymuje widownię, oferując mieszankę informacji, rozrywki i porad praktycznych.

„Halo, tu Polsat” - stabilny gracz na rynku

Trzecie miejsce zajmuje „Halo tu Polsat”, które w marcu oglądało średnio 203 tys. widzów. Program, emitowany od piątku do niedzieli, utrzymuje stabilną widownię, oferując widzom lekką formę porannego relaksu. Z udziałem takich prowadzących jak Maciej Rock czy Katarzyna Cichopek, „Halo, tu Polsat” skutecznie wypełnia poranną niszę w weekendy, zachowując swoją pozycję na rynku.

Źródło: Wirtualne Media

Czytaj dalej:
Polecamy