Zdjęcie, które szybko zyskało popularność w mediach społecznościowych, przedstawia matkę i córkę spacerujące za rękę po zielonej trawie, z palmami i Pacyfikiem w tle. 43-letnia Meghan i trzyletnia Lilibet, ubrane w białe stroje, boso przemierzają trawnik. Rude włosy Lilibet rozwiewają się na wietrze. To intymny moment, który stanowi znaczący dodatek do uruchomienia As Ever, rebrandowanej marki lifestyle'owej Meghan, skupiającej się na kuchni, ogrodnictwie i świadomym życiu.
Nowy rozdział w życiu Meghan Markle
18 lutego, na dwa tygodnie przed premierą jej serii na Netflixie „With Love”, która odbędzie się 4 marca, księżna Sussex ujawniła nową nazwę swojej marki lifestyle'owej - zmieniając ją z American Riviera Orchard na As Ever. W szczerym wideo na Instagramie Meghan podzieliła się swoimi przemyśleniami na temat rebrandingu.
American Riviera to brzmiało świetnie. To moja okolica, to przydomek Santa Barbary, ale ograniczało mnie to tylko do rzeczy produkowanych i uprawianych w tym obszarze
- wyjaśniła.
Netflix, nie tylko jako partner w jej show, ale także w biznesie, zainspirował Meghan do zmiany. „As Ever oznacza tak, jak zawsze było. Jeśli śledzicie mnie od 2014 roku i The Tig, wiecie, że zawsze kochałam gotowanie, rękodzieło i ogrodnictwo - to co robię” - podzieliła się Meghan. „Nie mogłam dzielić się tym z wami w taki sam sposób przez ostatnie lata, ale teraz mogę. Chciałam, żebyście usłyszeli to ode mnie jako pierwsi”.
Meghan z entuzjazmem zapowiedziała również, że w ofercie As Ever znajdą się m.in. dżemy. „Ale jest jeszcze wiele więcej produktów, które po prostu uwielbiam, i teraz nadszedł czas, aby się nimi z wami podzielić. Nie mogę się doczekać, aż to zobaczycie. Dzięki!” - zakończyła.