Poplista

Maciej Skiba - Chcę Ciebie częściej
1
Maciej Skiba Chcę Ciebie częściej
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino - Tamo bien
2
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino Tamo bien
Dawid Podsiadło i Kaśka Sochacka - samoloty
3
Dawid Podsiadło i Kaśka Sochacka samoloty

Co było grane?

Sara James - Tiny Heart
03:56
Sara James Tiny Heart
Kelly Rowland / Nelly - Dilemma
04:13
Kelly Rowland / Nelly Dilemma
Łukasz Zagrobelny - Gdy jesteś tu
04:17
Łukasz Zagrobelny Gdy jesteś tu

Wielu pasażerów na to czekało. Oto nowe funkcje w aplikacji PKP Intercity

PKP Intercity od dłuższego czasu rozwija swoją dedykowaną aplikację do zakupu biletów. Teraz wzbogacono ją o kilka nowych funkcji. Dzięki nim podróż pociągiem będzie jeszcze bardziej komfortowa.
zdjęcie ilustracyjne, fot. Shutterstock/phM2019

Bilety na pociągi PKP Intercity można obecnie kupić na wiele sposobów. Oprócz stacjonarnych kas biletowych pasażerowie mogą skorzystać ze strony internetowej oraz aplikacji mobilnych, takich jak np. SkyCash. Niedawno własną apkę do sprzedaży wejściówek zaoferował sam przewoźnik.

Nowości w aplikacji PKP Intercity

Aplikację "PKP Intercity – Kupuj bilety" można obecnie pobrać ze sklepów Google Play i App Store. Niestety, nie cieszy się ona najlepszymi opiniami ze strony użytkowników, głównie z powodu kiepskiej optymalizacji i dość częstych błędów. Przewoźnik cały czas pracuje jednak nad tym, by z dedykowanej apki korzystało się coraz lepiej. Niedawno wydana została kolejna aktualizacja, która przyniosła nie tylko wiele poprawek, ale i kilka istotnych nowości.

Od 1 grudnia pasażerowie korzystający z apki mogą sprawdzić, z jakiego peronu odjeżdża ich pociąg. Z pewnością ułatwi to podróż tym, którzy nie lubią krążyć po dworcach w poszukiwaniu takiej informacji. Oprócz tego w aplikacji podawane są już ewentualne opóźnienia. Ostatnią wprowadzoną nowością jest podgląd trasy w czasie rzeczywistym: stacje, które pociąg już minął, będą oznaczane na szaro.

Jak twierdzi wiceprezes zarządu PKP Intercity, aplikacja nadal będzie udoskonalana, tak aby dostosować się do bieżących potrzeb pasażerów.

Stworzenie dobrej i funkcjonalnej aplikacji mobilnej było dla nas od dawna priorytetem. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest posiadanie wysoko rozwiniętych, zdalnych kanałów sprzedaży, dlatego nie ustajemy we wprowadzaniu udoskonaleń w tym obszarze. Inspirujemy się potrzebami pasażerów i staramy się do nich dostosować. Nowe funkcje  to kolejny krok w tym procesie – powiedział Tomasz Gontarz.

Polecamy